2007年1月5日 星期五

用行動去愛

我們愛,不可只用言語,也不可只用口舌,而要用行動和事實。(若一3:18)

13 則留言:

  1. 是的。只說「主啊!主啊!」不會得救。

    回覆刪除
  2. 真愛是最難的! 因為那是要完全地去除掉自我的私慾

    回覆刪除
  3. 枯木,  是,行動勝過吶喊! 阿聰, 無私的愛,很難求.

    回覆刪除
  4. 所以我們不能只是口甜舌滑, 還要用行動去證明... 上刀山下油鑊那種...

    回覆刪除
  5. 用個心唔知得唔得呢﹐一個真的赤紅的心

    回覆刪除
  6. Sa b, 咁又唔駛咁激! Leisurer, 一定要有心啦,主菜嚟o架,不過記得要真心喎,唔好求其揾個豬心呀狼心咁喎!

    回覆刪除
  7. 不過記得要真心喎, 唔好求其揾個豬心呀狼心... 這句說話, 令我想起很多年前, 笑星救地球內的 '乜太教煮餸' sorry, 越講越遠, 越講越無聊, 跟你離晒題

    回覆刪除
  8. Sa b: 煮餸?我都得架,不過好唔好食囉喎,就唔知啦!

    回覆刪除
  9. 愛是要寬恕,愛是要犧性,我覺這兩種是最偉大

    回覆刪除
  10. icoolerdesga, 還要 不嫉妒,不誇張,不自大,...

    回覆刪除
  11. 我只得一個心﹐自己都唔知係乜心啊

    回覆刪除
  12. Leisurer, 我諗你咁坦白,都應該是真心嘅!

    回覆刪除
  13. 多謝分享
    [版主回覆12/19/2010 14:39:00]多謝觀看...

    回覆刪除

一句簡單話,若說得適當,有如銀盤中,放上金蘋果。(箴25:11)