2007年1月16日 星期二

鍋煉銀,爐煉金,上主煉人心。(箴17:3)

10 則留言:

  1. 主要是培養信主的心。

    回覆刪除
  2. 枯木, 是,正所謂「 天將降大任於斯人也,必先苦其心志,勞其筋骨,餓其體膚, ...」

    回覆刪除
  3. 好似肥豬肉燒完之後,油脂流出,食落就唔覺肥膩啦! 不過有d燒到得番排骨先識耶穌!

    回覆刪除
  4. 唯有"煉",才能不朽,這就是永恆的真理! 也是我們人生的唯一功課-----

    回覆刪除
  5. icoolerdesga, 你的比喻真係好...好味! susana, 係囉! 阿聰,是每人都要交功課!

    回覆刪除
  6. 唔知點解諗起鷹嘜 煉 奶,煉過係好味d  

    回覆刪除
  7. icoolerdesga, 你真鍾意食,又燒肉又煉奶,不如試下燒肉點煉奶,唔知乜味呢?

    回覆刪除
  8. 甘都諗到,應該幾好味,下次去酒樓,叫燒肉時點埋炸曼頭,有煉奶點,一切食好好味甘. 正.

    回覆刪除
  9. 多謝分享
    [版主回覆10/28/2010 09:41:00]多謝觀看...

    回覆刪除

一句簡單話,若說得適當,有如銀盤中,放上金蘋果。(箴25:11)