2007年1月29日 星期一

不要自誇

不要為明日自誇,因為你不知今天能發生什麼。(箴27:1)

18 則留言:

  1. 不知今天發生什麼,只相信會是好的。

    回覆刪除
  2. 同時也不要為今天的不順利而擔憂 因為我們也預想不到明天會發生什麼好事 反正就是"勝不驕,敗不餒"!

    回覆刪除
  3. 你已經被Tag中. http://hk.myblog.yahoo.com/sa-b/article?mid=878&prev=-1&next=872

    回覆刪除
  4. Sa b, 比你快我一步…

    回覆刪除
  5. icoolerdesga, 近在咫尺 唔多明喎! 東, Sa b: 等我諗下點答先. 金城, 阿聰, 是,勝不驕,敗不餒 枯木, 凡事向好方面諗.

    回覆刪除
  6. 在窄角度看見太陽真係難得哩

    回覆刪除
  7. 我住係附近.

    回覆刪除
  8. Leisurer, 沒有想到看到日落的,雖然遠了些都ok啦!

    回覆刪除
  9. icoolerdesga, 係喎,你好似講過你住離島 ,係離島睇日落係唔係好正㗎?

    回覆刪除
  10. 而家日落同十年前睇日落好唔同,係因為無左d霞彩,以往天氣好時,天邊泛著紅藍紫到暗淡,日落可以令整個天變橙,現在只見蘇單紅鴨強在煙幕中落下,佢好似無左陪襯品甘落幕...我實在太多愁善感啦, 不過甘講,好彩叫仲有得睇同我睇得到.

    回覆刪除
  11. icoolerdesga, 你就好啦,成日都可以睇,好羡慕呀!

    回覆刪除
  12. 唔係成日睇...無喎,無喎,無錯,以上對白我跟個學生學,我覺得好好笑.

    回覆刪除
  13. icoolerdesga, 你點教學生㗎? susana, 係囉!

    回覆刪除
  14. 教學生咩?  

    回覆刪除
  15. icoolerdesga, 我意思話, 唔係應該你教學生咩?你點會調轉頭學學生講野㗎!

    回覆刪除

一句簡單話,若說得適當,有如銀盤中,放上金蘋果。(箴25:11)