2007年2月5日 星期一

以愛還愛

我們應該愛,因為天主先愛了我們。(若一4:19)

15 則留言:

  1. 又係豬,你做五豐行架

    回覆刪除
  2. icoolerdesga, 我開豬欄㗎!

    回覆刪除
  3.  近日你很喜歡拍攝公仔喎~~~  你看到的那隻豬仔圖, 是可以在這裡看埋字的呢。 http://hk.myblog.yahoo.com/infiniteland-1972/article?mid=72  這是我的第一篇網誌呢~~~

    回覆刪除
  4. 除了愛,還有什麼值得做的?

    回覆刪除
  5. 我們應該愛~~~ 因為除了愛之外,沒有什麼可以感受到生命的喜悅和豐富!

    回覆刪除
  6. 金城, 公仔相是早兩年拍下的. 枯木, 阿聰: 對,沒有愛,甚麼也不是‧

    回覆刪除
  7. 好得意的豬豬啊~ 你屋企一定有好多公仔呢

    回覆刪除
  8. 當真開豬欄,我愛吃燒豬頸肉,更愛豬橫利,Dan Ryan既豬排最好味,我唔怕豬大腸,我要脆皮燒肉點煉奶...當歌唱,唔好意思做到short左.

    回覆刪除
  9. Sa b: 都幾多o架!仲有點豬患問題出現,所以現在都停止接收新豬囉!

    回覆刪除
  10. icoolerdesga, 食咁多豬肉唔健康喎!不如你四旬期時就食少d豬肉啦!

    回覆刪除
  11. 以愛還愛,世上充盈着愛!

    回覆刪除
  12. susana, 多點愛,世界也更加美好!

    回覆刪除
  13. 喜愛新豬仔,咁舊有的便退休。 天主喜愛細小的沙粒,多於雄偉的軍隊,接受舊豬仔啦。

    回覆刪除
  14. peter 哥, 我都冇話唔要舊豬仔,只是豬仔太多,盡量唔接收新豬仔啫‧我唔係咁貪新忘舊的(通常).

    回覆刪除
  15. 多謝分享
    [版主回覆07/02/2010 10:18:00]多謝觀看...

    回覆刪除

一句簡單話,若說得適當,有如銀盤中,放上金蘋果。(箴25:11)