2007年2月23日 星期五

禁食的精神

幾時你們禁食,不要如同假善人一樣,面帶愁容;因為他們苦喪著臉,是叫人看出他們禁食來。我實在告訴你們,他們已獲得了他們的賞報。
至於你,當你禁食時,要用油抹你的頭,洗你的臉,
不要叫人看出你禁食來,但叫你那在暗中之父看見;你的父在暗中看見,必要報答你。(瑪6:16-18)

15 則留言:

  1. 以前禁食就辛苦 D ﹐依家個個都搶住去做﹐貪靚嘛﹗克己都唔係一件易事哩﹗妳梗係要禁食了﹗

    回覆刪除
  2. 假善人懂得在你的面前禁食, 貪靚嘛﹗就是做了假善人一樣,內心的真便明白什麼是假善人。克己是內心的行動,真的談何容易。

    回覆刪除
  3. Leisurer, 我唔係要禁食,我係要節食至啱‧ susana, chickenpig: thank you! peter哥, 對啊!現在要香港人禁食唔難,克己就真係難些啦,夏天叫人開少晚冷氣都難啦!

    回覆刪除
  4. 你生日咩! 生日快樂呀! 祝你快樂過神仙

    回覆刪除
  5. icoolerdesga, 初七人日係人都生日啦,你唔知咩!

    回覆刪除
  6. 其實我覺得呢段講得好o岩. 你唔需要大事宣傳你禁食, 正如唔需要大事宣傳你係教友一樣. 人家係會睇到你言行, 而知你係教友. 所以得個講字係無用o既.

    回覆刪除
  7. 二家姐, 正所謂講多無謂行動最實際!

    回覆刪除
  8. 經文比喻的施恩莫望報精神真是值得人們學習!

    回覆刪除
  9. 禁食不是忍受痛苦 而是精神上的精簡所產生的輕安喜悅

    回覆刪除
  10. 謝非斯, 多謝到訪!很多事都不是做比人睇,如果只是要比人知比人見,咁同假善人無分別. 阿聰,是啊!而且還是一份操練,幫我們去抵抗誘惑‧

    回覆刪除
  11. 我都就0黎要禁食啦, 因為要減肥

    回覆刪除
  12. Sa b: 傻妹,你個d叫節食呀!

    回覆刪除
  13. 多謝分享
    [版主回覆09/29/2010 09:07:00]多謝觀看...

    回覆刪除

一句簡單話,若說得適當,有如銀盤中,放上金蘋果。(箴25:11)