2007年6月7日 星期四

明智的唇舌

雖有大批黃金寶石,但最寶貴的,還是明智的唇舌。(箴20:15)

17 則留言:

  1. keyword: 明智. 小心唇槍舌劍啊!

    回覆刪除
  2. 二家姐, 明智就唔會亂說話.

    回覆刪除
  3. 保祿爸爸-青蛙仔仔個老豆2007年6月7日 晚上8:05

    I agree.  ... especially at work or at school ...

    回覆刪除
  4. 讓你清涼一下!

    回覆刪除
  5. 很同意﹐尤其是當有豐富美食當前啦 ﹐妳買的紀念品嗎

    回覆刪除
  6. My Froggie Junior, 係,沉默是金. 寬覺, 多謝你!好清涼喎! Leisurer, 成日掛住食! 我無買紀念品比自己呀,而且睇唔睇到個價錢呀,三十幾萬,我邊有錢喎!

    回覆刪除
  7. 我的體悟:
    當我明白,我的 Cartier 手袋可以拯救這麼多孩子生命,我不介意用環保袋! 當我明白,我額外的衣服可以換取這麼多食糧,我不介意只有夠替換的衣服! 當我明白,不叫外買可以減少發泡膠盒的數量,我不介意在32 度的氣溫下多走兩步! 當我明白,水是多麼珍貴,我不介意淋浴! 當我明白,一張紙要消耗這麼多樹木,我不介意把廣告信的信封循環再用! 當我明白,一片肉要這麼多飼料,我不介意吃素! 當我明白,我開冷氣,街上的人要多吸廢氣,我不介意開風扉! 當我明白,我少開燈可以減慢地球暖化,我不介意家裡暗! 當我明白,我們己經在用下三代的資源,我很慚愧! 當我明白我為甚要要〔犧牲〕享受時,我不覺得是犧牲! 因為,我們作為地球村的一員,我們都有這社會責任! 感恩支持環保!
     

    回覆刪除
  8. 真係金 黎架﹐wow! 個價錢甘細﹐又邊看到哩

    回覆刪除
  9. 寬覺,寫得好! Leisurer, 真係金,所以只可以欣賞買唔到比你做手信!

    回覆刪除
  10. .. . 嘩 ~ ~ 成三萬幾蚊、、喎 ~ ~ 座嘢、、 .. 過嚟問妳~ . ..我睇唔出佢~點假、、呀!.. ..唔通同d 觀眾~夾埋.. .?    //出貓~玩到level 8.. .點出貓法、、呀?? .. .

    回覆刪除
  11. 男哥, 係三十幾萬,你睇少個零啦!

    回覆刪除
  12.  .. . 睇少個~零!.. ..~ ~重諗住~ 送番座比 ~ 妳 ~!

    回覆刪除
  13. 的士男, 咁貴的野都是欣賞吓算啦!

    回覆刪除
  14. 德肋撒:你好有錢呀

    回覆刪除
  15. icoolerdesga, 好有錢的話我就買咗佢啦,唔駛淨係得個影字.

    回覆刪除
  16. 沒錯!我會努力修為!

    回覆刪除
  17. susana, 一起努力!

    回覆刪除

一句簡單話,若說得適當,有如銀盤中,放上金蘋果。(箴25:11)