2007年6月29日 星期五

要聽信並實行天主的聖言

誰若只聽聖言而不去實行,他就像一個人,對著鏡子照自己生來的面貌,
照完以後,就離去,遂即忘卻了自己是什麼樣子。(雅1:23-24)

11 則留言:

  1. 唉... 很多時, 我見到有些人, 都是講一套, 做一套呢 尤其是當叫大家做善事的時候, 哪些人都不知跑到哪裡去

    回覆刪除
  2. 又係播﹐通常都係記得人地唔記得自己架﹐妳都唔會想自己啦

    回覆刪除
  3.   至要緊是: 別把鏡也拋棄了 。。

    回覆刪除
  4. 為什麼不去實行?天主的旨意是最好的。

    回覆刪除
  5. Sa b, 都是做好自己最重要. Leisurer, 自己?照鏡?好少,我怕塊鏡會爆. HubbyWhite, 是的,唔記得的時候再照過. 枯木,  當然是最好的,但人好多時總會有很多藉口去逃避的.

    回覆刪除
  6. HELLO:  自己一向唔喜歡影相,因為覺得相片中的我好醜樣,但是再慕道的我,看看近期拍下來的相片,自己看來順眼少少,不過....自知還未充夠,我會繼續努力,特別在靈修上加倍努力﹗   

    回覆刪除
  7. 唔只係講自己唔會做,仲要話人個種,真係要退避三舍.

    回覆刪除
  8. 咁我都知既﹐不過又未見過哩﹐ post 來看看得掛﹗

    回覆刪除
  9. Hi!
    利個假期去左邊度玩呀!

    回覆刪除
  10. TERESA, 我都唔多鍾意比人影. icoolerdesga, 世上總有這些人,自己避開就好了‧ Leisurer, 吓,醜到鏡都爆,你都有興趣?你d嗜好都幾特別! 5000萬, 歡迎到訪! 假期都係去吓呢到,去吓嗰到咁啦!

    回覆刪除
  11. 多謝分享
    [版主回覆06/26/2010 11:08:00]多謝觀看...

    回覆刪除

一句簡單話,若說得適當,有如銀盤中,放上金蘋果。(箴25:11)