2007年6月22日 星期五

飲酒要有節制

造酒原來是為使人愉快,並不是叫人酣醉。
飲酒有時有節,使人心裏高興,精神愉快。
飲酒有節有度,可以健心強身。
飲酒過度,容易使人爭吵忿怒,甚至闖出許多禍來。
飲酒過度的人,因情緒受到刺激,心神自然苦悶。
酣醉能激起愚人發怒,得罪人;酣醉能減少人的精力,給人帶來創傷。(德31:35-40)

15 則留言:

  1. 保祿爸爸-青蛙仔仔個老豆2007年6月22日 上午11:14

    I do not like brandy

    回覆刪除
  2. 我不好酒, 亦不明為何他人好酒...   不過, 我不會阻止其他人飲酒. 記得第一次要去選陪審員, 係一單DUI 的案子. 辯方律師知我選擇不喝酒, 便否決我做陪審員.  太好了

    回覆刪除
  3. 好網介紹: http://www.csie.ncnu.edu.tw/~rctlee/article/index.htm http://www.inspiringthots.net/ 我戒左廿年喇!

    回覆刪除
  4. 乜甘多 酒 呀﹐妳都飲得架

    回覆刪除
  5. 嘩~~咁多酒瓶ga~~唔好飲咁多酒呀!!! 依家我唔會畀我男友飲酒!!!!

    回覆刪除
  6. 小酒可怡情,大酒可亂性!

    回覆刪除
  7. 凡事適可而止。 各位, Cheers!

    回覆刪除
  8. 你一定儲了很多這些小擺設了.... 我估你除了酒, 應該還有其他吃的, 例如蛋糕呀甚麼的  我每次飲酒, 飲兩啖就已經成塊面紅晒, 好尷尬呢, 唔知人地仲以為我飲0左好多... 而且, 我好怕酒的苦味. 我都是不能吃「苦」的人吧

    回覆刪除
  9. 最愛Gin Tonic...最憎中國白酒

    回覆刪除
  10. My Froggie Junior, 咁除了brandy, 其他都like? 二家姐, 謝非斯, 東:  飲少少都無壞的,多就真係唔好啦! 寬覺,多謝介紹! Leisurer, 飲得...少少啦,不過都好少囉! 小魔女, 我無飲呀,d酒樽係玩具. Sa b,  你真聰明,我真係都儲唔少.  要甜的吃、苦的也吃(不過苦的吃少d ) icoolerdesga, 中國白酒,係唔係即係孖蒸o個d呀 ,我未試過.

    回覆刪除
  11. 寬覺, 好cute呀!

    回覆刪除
  12. 中國白酒...只可飲茅台.孖蒸,3蒸,蒸極都係70,90度,愛黎煮送好啦.

    回覆刪除
  13. 保祿爸爸-青蛙仔仔個老豆2007年6月26日 上午9:43

    ... vodka ... rum ... beer (only German / Austrian / Japanese beer) ... port ...and now ... daiginjo shu (大吟醸酒) ...     

    回覆刪除
  14. icoolerdesga, My Froggie Junior: 你兩個都好熟酒吓喎!唔好飲咁多呀!

    回覆刪除

一句簡單話,若說得適當,有如銀盤中,放上金蘋果。(箴25:11)