2008年3月9日 星期日

綠茶黑芝麻蛋糕

星期六買了新的蛋糕模,立刻試用‧今次選了喜歡的綠茶跟黑芝麻

開始預備材料時已出現問題,綠茶粉買錯了,再看清包裝寫蓍粉茶(加了綠茶粉的綠茶),白痴,只好用濃濃的綠茶水代替綠茶粉,失敗!

過了預定的時間蛋糕還未熟,加多十分鐘,仲未得,再加,就這樣等著,試著,重複又重複,眼見蛋糕愈來愈黑但仍未熟,我塊面都開始同個蛋糕一樣愈來愈黑‧終於等了不知多久,它終於熟了也黑了‧

出爐時母親說好香,我卻說多數都是失敗的了,把蛋糕退模,好靚的太陽花啊,不過好像曬"火農"了


這時母親不知是否在安慰我還是在玩我,說:「幾靚呀!成個月餅咁!」月餅?「係呀,幾似呀!只差雙黃兩個字!」呢位師奶你有冇理過我的感受呀?仲講得咁開心!母愛喎!無愛就真!


到了試食時間,母親先行試食,佢話ok喎,好香芝麻味,我試下又真係唔差喎,好香芝麻不過就食唔出綠茶味,都叫有番少少安慰!最後母親留了半個"月餅"作她的早餐‧





點解我焗muffin, pound cake都冇事,次次一焗蛋糕仔就出事?開始懷疑個recipe有問題(其實開始想姓賴).

沒有留言:

張貼留言

一句簡單話,若說得適當,有如銀盤中,放上金蘋果。(箴25:11)