2007年9月7日 星期五

說謊


任何謊話都不要說,因為慣於說謊,不會有好結果。(德7:14)

14 則留言:

  1.    Hello!   看﹗一幅充滿詩意的圖片﹗  那....是什麼地方? 可否介紹下?  還有....你是否喜歡周遊列國?看見你拍下相片十分有職業水準,真了不起啊﹗  昨夜我看了「嚟多件衰鬼上帝」,好好睇,故向你推介下呢﹗

    回覆刪除
  2. 謊話會使人萬劫不復 從第一個謊話開始, 便要沒完沒了的用另一個謊話去掩飾前一個謊話 多累

    回覆刪除
  3.  這個當然~~!!

    回覆刪除
  4. 我都驚 nut 大牙哩﹐ 依度又幾似香港某處啊

    回覆刪除
  5. TERESA, 相片是在雲南麗江古城拍的‧我都鍾意旅行o架,不過有d怕坐長途機‧其實放假就算近近地去澳門我都鍾意‧講到影相同職業水準仲差好遠...不過比你讚吓我又好開心 ‧ 多謝你的推介! Sa b, 你講得很對,而且說謊要好有記性記住講過d乜,太煩,所以都係唔好講唔駛煩. My Froggie Junior, 工作上有時我情願保持緘默. 金城,  有時講少句仲好o架. Leisurer, 講大話係唔會"nut"大牙o架 ,你比人"呃"啦! 香港?似邊處呀

    回覆刪除
  6. . ...雲南麗江古城 .. .. . 德肋撒、、我覺得佢d~磚牆、木材.. . 好似好新乾淨 ..嘞~~ 唔多鐘~~意 、、、、

    回覆刪除
  7. 男哥,旅遊區係咁啦,所以大陸有d地方真係要早d去,唔係就愈來愈人工.

    回覆刪除
  8. 咁你有無說過謊呀

    回覆刪除
  9. 小魔女,我話無...就係講大話啦

    回覆刪除
  10. 這樣比人  "呃 都唔錯哩﹐唔會說謊嘛﹗看耐 d 又似中國名景哩﹗

    回覆刪除
  11. Leisurer, 原來你鍾意比人呃 ‧

    回覆刪除
  12. 不過唔識講大話都未必有好結果喎 ~

    回覆刪除
  13. 論盡阿叔,咁又係,不過起碼少一個惡果先啦!

    回覆刪除
  14. 多謝分享
    [版主回覆07/15/2010 09:20:00]多謝觀看...

    回覆刪除

一句簡單話,若說得適當,有如銀盤中,放上金蘋果。(箴25:11)