2007年9月4日 星期二

正義與公平


正義的功效是和平,公平的碩果是永恆的寧靜和安全。(依32:17)

11 則留言:

  1. 保祿爸爸-青蛙仔仔個老豆2007年9月4日 下午1:35

    Snapshot in Macau?

    回覆刪除
  2. My Froggie Junior, 冇記錯應該是在西洋墳場附近.

    回覆刪除
  3. 係澳門嚟嫁??? 其實我有時覺得嚟個世界無正義同公平

    回覆刪除
  4.   .. ..其實、、我鐘意澳門、、多過住係香港.. .. .

    回覆刪除
  5. 小魔女, 係澳門呀‧就因為正義同公平不足,我們先要爭取同去維持僅有的. 寬覺,我好鍾意靜思語. 男哥,我都幾鍾意澳門,好似好多地方可以拍照,雖然成日比人話乜都影一餐,但係~我鍾意呀~ 好似澳門d的士都好好生意~

    回覆刪除
  6. 絕對同意, 我們必須為了我們僅有的正義和公平, 堅持到底呢

    回覆刪除
  7. 條街梗係叫公平街勒﹐寧靜又安全咁﹐haha! d燈幾歐洲哩﹗

    回覆刪除
  8. Sa b, 無錯,我地要既係公義. Leisurer, 條街叫乜名就真係冇留意,不過就真係幾寧靜,都應該幾安全(我企係路中心影相都冇被車車死,都應該算安全)

    回覆刪除
  9. . ... 咁、、我先去嗰度. ..落咗脚先.. . . ..然後~ 接埋你過去、、 .. ...

    回覆刪除
  10. 男哥,咁你記得接我喎...等我唔駛成日搭11號巴士...

    回覆刪除

一句簡單話,若說得適當,有如銀盤中,放上金蘋果。(箴25:11)