2009年3月10日 星期二

再嚟桂花糕、木槺布甸


最近對眼比較攰,唔想對住部腦或者睇書,電視又無野好睇,所以星期日又再整桂花糕,今次用魚膠粉,糖落得比上次多但都唔夠甜,下次要再重手d,食落口覺得用魚膠粉做的比較彈用大菜的比較爽,各有各好,亞伯話再軟身d好d喎,咁下次落少d魚膠粉再試吓。
今次做錯幾件事,首先因為魚膠粉要雪至會凝固所以網上傳聞如果要d桂花唔沉底就要入雪櫃後5分鐘到攪吓佢,我睇住個鐘夠5分鐘諗住攪吓佢,但佢已經凝固咗攪唔到,所以d桂花無上次散得咁靚;第二樣據聞用魚膠粉唔好用太複雜嘅模,但係我貪靚,結果我攪咗好耐用果凍模(硬身嘅膠模)嗰8件只起到3件(仲要有少少爛...碟上方嗰3件),我又懶叻,諗住用熱水浸浸佢易d甩,結果舊糕都溶埋要再雪過,以後用魚膠粉我都會用矽膠模軟身d易起d(碟下面嗰3件...)

桂花豬 ─ 豬仔模新買的......


同場加映早一日做的木槺布甸,雖然裡面疊到一層層但外邊都仲係差d,好彩味道就個個都話好味......
呢件自己食嘅......

呢盒外賣嘅......

沒有留言:

張貼留言

一句簡單話,若說得適當,有如銀盤中,放上金蘋果。(箴25:11)