2007年8月13日 星期一

心身健康受益無窮

沒有一種財富,能勝過身體的健康;也沒有一種快樂,能超過內心的喜悅。(德30:16)

18 則留言:

  1. Hello 德肋撒︰  近日看見你在BLOG友的留言,見你對各堂區情況好清楚,令我好奇起來呢﹗ 不過....我真的想問問你,就是為何陳德雄神父不准許有擺位的安排呢?

    回覆刪除
  2. 很對!  健康和快樂都是自身的財富!

    回覆刪除
  3. 依幅畫﹖刺繡﹖真係幾好﹐係一個綠色世界﹐有自然界既太陽和自然界像雨既花 ! 灑﹗ 我們可能遺忘了上天賜予的寶藏哩﹗

    回覆刪除
  4. Leisurer, 呢幅點睇都應該係相啦! 望多d綠色,對眼都舒服d. 可惜個花灑無水,唔係仲會涼快d.

    回覆刪除
  5. 保祿爸爸-青蛙仔仔個老豆2007年8月14日 下午1:37

    "望多d綠色,對眼都舒服d" ... I agree!!!!!

    回覆刪除
  6. TERESA, 我諗你係講o係Theresa的留言吧! 我提的是我堂區情況,其他堂區我都唔清楚o架! 關於唔准擺位(我諗我之前打錯字,應該係霸位) ,因我們堂區都算幾多人,每主日(包括2個彌撒中心及1堂提前彌撒)共10堂彌撒,你可想像我們有幾多人,所以每逢特別日子就一定座無虛席, 所以陳神父到任後講明o係佢堂區唔准霸位以示公道. 有次他提到連辦告解都有人用背包等物來排隊霸位,都幾誇張‧所以一到特別日子,陳神父又會提醒各位唔准霸位,唔係佢就會掃晒霸位的物件喎! susana, 是呀,身心健康好緊要.

    回覆刪除
  7. 甘比雨林下都係一種享受哩

    回覆刪除
  8. My Froggie Junior,

    回覆刪除
  9. Leisurer, 微雨下散步都唔錯. 亞六, 好閃喎!thank you!

    回覆刪除
  10. 祝大家都「身體健康」及「開開心心」!

    回覆刪除
  11. 保祿爸爸-青蛙仔仔個老豆2007年8月16日 上午10:09

    "心"健康 is difficult ... pressures from outside keep flocking in ...

    回覆刪除
  12. 馬克, 大家咁話,旅途愉快啊! 小魔女,  對,健康就是財富. My Froggie Junor, that's why we should keep on praying

    回覆刪除
  13. 對!健康是無價寶。

    回覆刪除
  14. 枯木, 是啊!大家都要身體健康!

    回覆刪除
  15. charcoal, 祝你身體健康,快快樂樂!

    回覆刪除

一句簡單話,若說得適當,有如銀盤中,放上金蘋果。(箴25:11)