2007年7月18日 星期三

蛋糕杯,杯蛋糕

星期日仍然好熱,去完聖堂食完lunch,行了一會,商場裡到處都是人,還是回家吧‧
在家無聊之際,想起之前買下的蛋糕粉,便決定無o個樣整o個樣‧
材料簡單:
蛋糕粉一包

雞蛋一隻

把兩樣東西攪拌在一起

放入微波爐分半鐘,叮,完成!

最開心是看著那杯中大約三分一的材料在微波爐中不斷膨脹.
味道都ok似蒸蛋糕囉,有得食有得玩,我都幾無聊.

17 則留言:

  1. 好似幾好玩噃!邊度有得賣呀?

    回覆刪除
  2. 法師, 我係吉豬島十蚊店買,其他日式超市都有.

    回覆刪除
  3. 我都想玩呀! 唔知呢邊有無呢 ...去搵下先

    回覆刪除
  4. 這個我在男朋友生日時都試過呢 wakaka... 他一廂情願的以為我是用傳統的方法去做 我不忍告訴極開心的他, 其實我只是用了蛋糕粉, 方便得... 只是比沖一個杯麵放多一隻蛋的

    回覆刪除
  5. 二家姐, 真係好易玩,得閒搵下啦! Sa b,  原來你咁容易就可以氹得人開心.

    回覆刪除
  6. 原來如此…雖然沒有試過,看上去有些似紙包蛋糕。

    回覆刪除
  7. 原來咁都得 係咪十蚊店有得賣

    回覆刪除
  8. 東, 都幾似o架,不過味道就比較清淡d. 千面貓, 係呀, 我係十蚊店買o架.

    回覆刪除
  9. 方便快捷﹐有得玩有得食﹐妳係 duck 既﹗

    回覆刪除
  10. Leisurer, 我幾時變o左duck呀? 我都係覺得你duck D! icoolerdesga, 蛋糕有趣?杯有趣?你有趣?我有趣?

    回覆刪除
  11. Hello 德助撒︰果然「真人不露相」啊﹗  估不到你除了是攝影高手外,還是一位烹飪能手.... WOW !! 我覺得給予機會看到你精彩的日誌是我的福氣﹗  感謝主﹗ 主佑﹗

    回覆刪除
  12. TERESA, 嘩,咁大隻字o既高帽我邊受得起呀! 好似 Sa b話齋只是同沖個杯麵加隻蛋咁上下咋,你太睇得起我啦!

    回覆刪除
  13. 保祿爸爸-青蛙仔仔個老豆2007年7月23日 下午1:54

    looks good... perhaps I have to try it!!

    回覆刪除
  14. My Froggie Junior, 除了這隻vanilla 味,另外仲有caramel 同 朱古力味.

    回覆刪除
  15. .... 、、大開眼界!.. ...你個杯 d 花紋/唔怕微波爐?

    回覆刪除
  16. 男哥, 唔怕,可以入得的.

    回覆刪除

一句簡單話,若說得適當,有如銀盤中,放上金蘋果。(箴25:11)