2007年5月16日 星期三

天主的恩賜

天主賞賜人財產和富裕,叫他能享用;能取得應有的一分,能享受勞碌所得的快樂,實是天主的恩賜。(訓5:18)

18 則留言:

  1. 保祿爸爸-青蛙仔仔個老豆2007年5月16日 下午3:36

    ... Yes! I have to thank to thank God for I now have.

    回覆刪除
  2. 幅刺繡好靚呢 是你做的嗎?

    回覆刪除
  3. 感謝天主!

    回覆刪除
  4. 謝謝天主給我的所有﹗ 又係妳做﹖ 有星有月亮﹐靚靚﹗ 不過沒有太陽﹗

    回覆刪除
  5. "能享受勞碌所得的快樂" I agree, 不勞而獲未必是快樂的.  而且, 勞碌 = 有手有腳, 身體健康呢. 當然要感謝天主啦.

    回覆刪除
  6. My Froggie Junior, 姑娘仔: 當然一切都要感恩! Sa b, 是我繡的. Leisurer, 係我繡,你幾時見到太陽時又會見到星星? 二家姐, 你講得啱,而且經過自己勞力得來的才會特別珍惜.

    回覆刪除
  7.  這一張圖幾靚呢, 是你的作品, 還是轉貼的呢 ?

    回覆刪除
  8. 金城, 這是我的十字繡作品.

    回覆刪除
  9. 感謝天主﹗ 主估﹗ 

    回覆刪除
  10. TERESA, 快樂人生,全頼主恩!

    回覆刪除
  11. 能夠工作養活自己同家人, 算係恩賜

    回覆刪除
  12. 咁又係﹐不過我想星星時常都在天空上﹐日同夜﹐只不過我們日間看不見吧﹐是嗎﹖

    回覆刪除
  13. charcoal, 有能力養活自己之餘還能照顧家人,是幸福更是恩賜. 小魔女, 多謝! Leisurer, 我想都是,而且夜晚看星先會覺得閃!

    回覆刪除
  14.   別忘”十分納一” 。。施愛於人 。。

    回覆刪除
  15. HubbyWhite, 奉獻及幫助有需要的人都是應該做的事,而且有能力做也是天主的恩賜!

    回覆刪除
  16. 我愈來愈覺得,所有東西都是天主的賞賜。

    回覆刪除
  17. 枯木,真的,一切都靠主所賜‧要常感恩呢!

    回覆刪除

一句簡單話,若說得適當,有如銀盤中,放上金蘋果。(箴25:11)