2006年11月11日 星期六

樂善好施

樂善好施的人必蒙受祝福,他以正義處理自己的事務。
因為他永遠不會失足抖顫,義人必要受到永遠的記念。(詠112:5-6)

8 則留言:

  1. 感謝你,仲有唔知咩牌啤酒! 好味,不過我已經開始唔食牛...

    回覆刪除
  2. icoolerdesga, 不用感謝,都是以前拍下的玩具照而已‧唔食牛?點解呀?

    回覆刪除
  3. 食左唔靚仔,皮膚差d,皮氣差d,仲有紀念神恩. 不過因為耶穌教我唔好做規條主義者,所以無得揀都食,不過就少食. 我以為你識吹玻璃!

    回覆刪除
  4. 隻蛋靚到好似假咁﹗真真假假﹗

    回覆刪除
  5. icoolerdesga, 我識的女仔唔食牛通常都係貪靚,估唔到你都係,咁依家係唔係好靚仔呀? 吹玻璃?點解?唔明喎!

    回覆刪除
  6. Leisurer,靚到好似假,咁就係假囉!

    回覆刪除
  7. 個玻璃樽係吹出黎. 男仔都貪靚,尤其係唔靚仔個d! 仲有唔食牛係身體會好d,好似我受左傷發炎甘,唔食好d.

    回覆刪除
  8. icoolerdesga, 玻璃樽都可以係膠的.

    回覆刪除

一句簡單話,若說得適當,有如銀盤中,放上金蘋果。(箴25:11)