2006年9月27日 星期三

生活要知足

我求你兩件事,在我未死以前,請不要拒絕我:
令虛偽和欺詐遠離我,貧乏或富裕勿賜與我,只供予我必需的食糧,
免得我吃飽了,背叛你說:「誰是上主﹖」或是過於貧乏,因而行竊,加辱我天主的名。(箴30:7-9)

5 則留言:

  1. 很豐富的食糧啊!

    回覆刪除
  2. 久不久都要獎勵一下自己

    回覆刪除
  3. 嘩﹐真係糧食充足 wor ﹗好味﹗

    回覆刪除
  4. 你好鐘意...去日本架....?.....我只走過一次... ..! 呀! 果三碗....係咪妳一個人食曬、、?/ 係嘅話....妳都幾 勁 ﹏

    回覆刪除
  5. Leisurer,的確好好味! 的士男,都幾鍾意架!因為我怕坐長途機,日本的機程可以接受啦! 果三碗我同人一齊分享的,不過我諗我可能都食得晒架!

    回覆刪除

一句簡單話,若說得適當,有如銀盤中,放上金蘋果。(箴25:11)