2006年8月17日 星期四

寬恕

如果你們不各自從心裏寬恕自己的弟兄,我的天父也要這樣對待你們。(瑪18:35)

12 則留言:

  1. 對啊!天父的寬恕,也是白白給我們的。

    回覆刪除
  2. 寬恕後還要學會忘記,忘記又比寬恕難‧

    回覆刪除
  3. 我的分享是:假如你在最困難時求主幫助,那賜與的平安絕對不覺忘記苦楚難,心中平安及喜悅令你昇華,心中很想要去寬恕所有仇人.諗番都有d驚!

    回覆刪除
  4. 謝謝分享! 我會常求天主的.不過可能我記性好,所以...

    回覆刪除
  5. 德肋撒,當你受到聖神洗滌,你要活在基督之中,你說的正是肉體精神,如何抵抗自己既慾念.如你有了主賜平安,應不會有那些想法,或許,因我只感覺到那一次事. 事實我也抵抗不了自己的慾望,更信主後犯了錯,我即時感受到害怕,因為知道心情轉並有了憤怒,我明白聖神離開了.那一刻,我日日不斷念經同祈禱,慢慢才得到些安慰.後來知道,得了恩典,同時亦要不斷認識天父的教訓.

    回覆刪除
  6. 謝謝指導,我會努力學習的‧願主的平安常與我們同在!

    回覆刪除
  7. 指導,唔好甘講,大家弟兄姊妹.你d金句對我好有人架. 上星期神父話,你地成日求平安,求主尼樣個樣,你對主做過d咩.我即時諗,又講我呀.所以今個星期都坐言起行,搵下點去做義工,最後真係唔係好岩,揀左一間機構定期做左少少野. 其實我有樣野想做,就係好似德蘭修女個會甘,去餵飽街邊食唔飽既人.有一次去長沙灣間好大好靚既教會聽佈道會,轉車中,有個亞伯走黎同我講,後生仔俾幾蚊我(我唔後生啦),我未食飯...甘俾左之後,其實我想問間教會甘靚,有無黎俾d有需要既人去安樂同食飯?原來個區,好多窮人. Anyway,大家都要開心同平平安安,主會看顧其子女.我係驚有時太平安,唔記得左d教訓!

    回覆刪除
  8. 有人睇我post 的金句,真係好開心‧其實我都只是想提醒自己每日都讀下經,因為每次在聖堂攞的每月金句,都係擺多過讀‧肴望我可以堅持下去啦,因為我真係好懶‧

    回覆刪除
  9. 你有心甘做,或者你感動了很多人你不知道.其實我返到主身邊,都係睇到某人在blog上的金句.沒想到會這樣,當時厲害係觀音,因為問起某人某事時,佢竟然話我知,你遲d會得道,初時我都唔明.  有本書叫做在天堂上遇見的五個人,大概是這個意思,互不相識既人互相影響. 而我寫blog既其中一個原因正是希望將福音傳開去.

    回覆刪除
  10. 你講個本書我都睇過,真係有時自己影響咗人(不論好與壞)自己都唔知‧

    回覆刪除
  11. 多謝分享
    [版主回覆06/05/2011 08:19:00]多謝觀看...

    回覆刪除

一句簡單話,若說得適當,有如銀盤中,放上金蘋果。(箴25:11)